Trasigt

Blev så trött i fredags på allt som bara gick sönder.
För någon månad sedan gick min torktumlare sönder, den går och går men blir aldrig varm. Så nu hänger det torktvätt lite varstans Men det är ok jag överlever detta men inser också hur bekvämt det är med tumlare.

Sedan nån vecka tillbaka har min diskmaskin krånglat och inte riktigt velat diska färdigt Den sköljer men diskar inte. Så det var bara att leta reda på diskstället och börja handdiska. Förr tyckte jag det var rätt skönt att så o diska, en stund att stå o filosofera på i godan ro. Nu tyckte jag det bara tog för mycket tid. Men igår var min vän J är och la sina magiska händer på min diskmaskin och nu fungerar den igen Jag hoppas verkligen att den fortsätter med det =)

I fredags när jag kom hem från jobbet o skulle starta upp datorn så gick det inte. Den startade så fint men öppnade aldrig upp sig i Windows. Attans battans. Som tur var hade jag ju tagit backup på mina bilder och på bokföringen så det skulle ju ordna sig iallafall men det finns ju en del dokument som skulle vara tråkiga att bli av med. Försökte lite själv att reparera men utan att lyckas särskilt bra. Så idag åkte jag mer till jobbet och våran dataexpert la sina magiska händer på min dator och nu har jag en dator som fungerar igen Jipppiiiii!! Och inte försvann det något från den heller vad jag har kunnat se än så länge. Lite handikappad har man ju känt sig utan dator hela helgen men det är ju tur att jag har min iPhone så jag kunnat ha lite kontakt med yttervärlden (FB).

Det finaste som finns är när saker och ting går att laga


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sicken himla otur du haft sista tiden... Det är ett skit när saker och ting går sönder. Men tur att det mesta har löst sig... Apropå det, du har väl inte glömt???

Kramar Fia

2010-02-23 @ 23:15:38
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Glömt vad???? ;-)

Har inte pratat med du vet vem sen sist

Skickar ett mail och påminner med en gång

Kramar

2010-02-24 @ 00:02:41
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, du hade inte glömt.. Impad blir jag ;-)

Kanoners, kram kram

2010-02-24 @ 13:18:46
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch vad tråkigt det är när saker man är van vid att ha, går sönder du! Vi blir ju utan vatten här ibland, och DET är jobbigt kan jag tala om!! ;) vilken tur att det ordnade sej med en del iallafall. kram

Och tack för ikväll, väldigt trevligt att sitta och prata med dej som vanligt. Och du har så himla goa barn, särskilt bonusen... :)Gillar honom. :)

2010-02-24 @ 22:02:17
URL: http://kavril.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0