Dirty Dancing

Har tillbringat söndagkvällen med att titta på film

Först var det Karate Kid 3 Vilka minnen det tar en tillbaka till. Zebbe satt med och titta och han tycker MR MIUIAGI är så cool! Det han kan vill han med kunna och jag skulle inte tacka nej till hans lugn själv heller. Kan idag inte förstå att man tyckte Daniel, Karate Kid, var snygg Kan inte se det alls idag. Men visst fyller filmen en med en viss härlig känsla av att det goda alltid segrar

En annan film som verkligen ger den känslan är Dirty Dancing. Den gick på TV4Film den med ikväll Så det blev två gamla 80-tals godingar. Jag måste bara säga att jag tycker den är såååå bra! Den fyller mig med en lyckokänsla och man blir glad av den. I den filmen är ju Patrick S såå snygg när han står där på stocken och ska hålla balansen och man ser musklerna på överarmarna MMMMMMMM! O Babe som är så sensuell, vacker och oskyldig.
Även om man sett filmen flera gånger förut så tycker jag att den fortfarande är sevärd och skulle gärna se den igen. Och nu under januari och del av feburari så kommer den ju tillbaka så det blir säkert nån mer gång Hihihihi

Det finaste som finns är att kunna svänga de lurviga ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Härlig filmkväll, det gör gott för kroppen att bara få slötitta så där en helg... Ha en underbar vecka vännen min... Kramar

2010-01-25 @ 08:39:50
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var speciellt det där 80 talet du...;) Swayze var ju så snygg!! Till skillnad från nu precis innan han dog, såg verkligen tärd ut, stackaren...

Kellie tittade också på karate kid, hon tränar ju karate och gillar wax on-wax off!! :D Kram

2010-01-25 @ 18:14:19
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Anonym

Åååååhhh attans...skulle ju koppla in digitaltvn så jag kunde se på D.D...glömde;-( Får hålla koll på reprisdags...

2010-01-25 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0