Förskyld igen..

Känns som jag är inne på min femtielfte förkyldning denna vinter.
Denna gång har den dragit ut på tiden och även gett hosta och massor med snuva. Det tar på krafterna men samtidigt som min mamma säger det är ju bara en förkyldning och dom går över. =)

Det har varit sååå skönt att vara ledig och det är ju inte riktigt slut för mig än Börjar ju inte jobba förrän på torsdag. Men samtidigt ska det bli skönt när arbete och skola börjar igen Framförallt med tanke på att jag har sååå svårt att komma iväg och träna när jag är ledig. (annars kan det kvitta med rutiner hihihi) Känner verkligen nu att det är dags att komma igång igen Har lagt på mig flera stycken kilo på magen under ledigheten och det är fler än trivselkilon.

Går i valet och kvalet om hurvida jag ska fortsätta denna termin med Yogan eller som jag ska ge mig på att prova Pilates. Helst skulle jag vilja göra båda med det känner jag att tiden inte räcker till åt. Hmmm det är ju några veckor kvar innan kurserna börjar så jag hinner nog bestämma mig Det mesta hänger nog på vilka tider det kommer att bli så att det passar in med andra aktiviteter.
Barnen kommer att vara minst tre gånger i veckan i Sporthallen där jag har mitt träningskort så jag ska alternera min träning med styrketräning, kondition och även simning. Känns som en bra kombination och variation.

Det finaste som finns är ett friskt liv med lagom med träning.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas din förkylning ger med sig snart. Låter som ett bra träningsår för dig. Ska själv sätta igång så snart som möjligt. Äntligen... KRam kram

2010-01-03 @ 22:31:51
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0