Gotland

Gotland får sig ett besök..av mina barn och deras pappa. I morse kom han och hämtade dem för att åka till färjan i Nynäshamn. Hemresan blir på lördag och sen kommer de hem till mig så söndag.

På Gotland bor barnens farfar och farmor så det kommer att bli sååå kul för dem. Eftersom det är en bit bort så träffas de kanske en eller två gånger om året. Oftast då när farföräldrarna kommer till fastlandet. Satt och funderade på hur länge det är sedan barnen var på Gotland men jag kommer banne mig inte ihåg. Det är flera år sedan. Det blir härligt för dem för det är så mysigt på ön.

I går blev det lite små stressigt, för jag ville ju ha beviljad ledighet från skolan till barnen och resan blev inte bestämd förrän i måndagskväll. Men efter ett besök i Benjas skola och ett par telefonsamtal och mail till Zebbes mentor och skola så löste sig allt och pappan kunde boka båtbiljetter.


Det finaste som finns är Gotland i vinterskrud.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har varit på Gotland en gång, men jag skulle så gärna vilja göra om det!! Hoppas barnen tar lite bilder som du kan lägga ut sen, för det är så vackert där!! Krama dom extra hårt när de kommer hem nu!! ;) Kram

2010-01-13 @ 14:47:11
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Sofie

Hoppas verkligen de får se lite av ön den här gången... Håller tummarna :-)

Önskar dig en skön egentid, puss gumman

2010-01-13 @ 22:04:04
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0