Grabbarna är hemkomna

Det var så skönt att se dom förut i eftermiddags. Dagarna som de har varit borta har gått fort och jag visste ju att de hade det härligt på Gotland men visst saknar man dem och längtar. Skönt att ha dem hemma igen.

Barnen har haft det så bra på Gotland. De har kört traktor och skjutit med Mooser, nått form av gevär som farfar har. De har varit ute och lekt i snön och vart i Visby och kollat runt. Dagarna hade gått så fort. Det första som barnen berättade när de kom hem var att pappa har friat till sin sambo och att bröllopet blir på Gotland i sommar. STORT GRATTIS önskar jag verkligen. Barnen är jätteglada för detta och jag med. =)

I övrigt har söndagen varit lugn och behaglig. Har lite träningsvärk i benen av allt springande i trappor från gårdagens flytt men det är ju skönt att det känns att man har gjort nått =). Annars har jag mest legat i soffan och tittat på TV men åkte även ner och jobbade ett par timmar Det var skönt att hinna undan lite och komma ikapp.

Festen igår hemma och vänninan C var jättetrevlig. Jag tror många hade roligt åt mig med för jag blev nog liite överförfriskad. Men det är smällar man får ta Det kostar ju att ligga på topp HAHAHA. Till största delen var det människor som jag träffat förut men det är ett härligt gäng och mycket skratt och annat som hör till fanns där. De flesta gick ut men inte jag, kände inte alls för det utan gick hem och sov gott istället. Härliga bilder finns på några av vännerna som var med på festen.

Det finaste som finns är att få hem barnen

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt det låter med barnen! Så underbart när de bara får vara.... Och skjuta gammal Mauser är inte alla förunnat, det gjorde jag i min ungdom!! :)

Ha en bra vecka nu och ge barnen en extra kram! Kram från mej. :)

2010-01-17 @ 22:02:09
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Åsa

Jisses, vad kul vi hade åt dig i lördags ;-) Du är så härlig som kan bjuda på dig själv! Det var supertrevligt men vi var lite oroliga för dig för hemfärden men det verkar ju som om det gick bra. kram

2010-01-18 @ 07:41:30
URL: http://cathyskrypin.blogspot.com
Postat av: Fia

Ojoj, här händer det grejer med pappa C. Gratta från mig med. Överförfriskad?? Du?? Ne, kan jag väl inte tänka mig ;-)

Puss vännen min...

2010-01-18 @ 09:28:38
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hmm, pappa C eller är det K... Hur fasiken stavar han nu då... Kram kram

2010-01-18 @ 21:11:27
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åsa: Hoppas att jag inte gjorde några dumheter ;-)

Fia: Pappa K, ska det vara



Kramar till er alla

2010-01-19 @ 12:36:41
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0