Nyagamla äventyr

Efter en relativt god natt sömn känner jag mig mycket bättre från förkyldningen o det är ju tur det för idag kör vi upp till Stockholm och gör en barnensfavorit i form av en båtkryssning. Jag tycker det är trevligt jag med.

Eftersom jag inte är topp tunnor så vlir det att packa nu på förmiddagen och runt lunch tar vi och beger oss mot den stora staden Då har vi ingen jäkt alls utan kan ta det lugnt. Blir till att lyssna på någon ljudbok för oss alla och sen för barnen spela lite DS. Båten får vi gå ombord på vid kvart över fem, halv sex och därpå blir det att utforska en stund innan vi går och äter buffé. Hoppas på att vi kan sitta länge men det brukar ju vara lite barndisco och sånt på kvällen och så vet jag ju att spelmaskinerna lockar stort. =)

Det kommer att bli en trevlig resa och ett härligt slut på ledigheten tillsammans med barnen.

Det finaste som finns är kvatitetstid med mina kära barn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt det låter!!!

Ha en väldigt trevlig kryssning, även om jag inte avundas er alls, är livrädd för att åka båt!! :)

Hoppas din förkylning blir bra snart!!

Kram Anna

2010-01-04 @ 17:49:23
Postat av: Sofie

Trevlig och mysig resa hoppas vi det blir, stora kramar till er tre från oss tre...

2010-01-04 @ 21:55:07
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0