Pizza online

Lördag kl 18.40 Har precis gjort min första beställning av pizza via onlinepizza.se 
Vi beställde på Maxim Har inte ätit pizza från dem på flera år så nu var det dags att testa igen. Håller tummarna för att det ska vara gott. Barnen ville ju som vanligt ha Kebabpizza men ibland är det väldigt tråkigt kebabkött på en del pizzerior Konstig smak och konsistens. Vanligvis brukar vi köpa på Ekön, som är väldigt gott, men kände mig superlat idag och hade ingen lust alls att ge mig ut för att hämta hem. Tror visserligen att Ekön med har utkörning men det kan vara kul att testa nått annat (hoppas jag)


Utvärdering
Pizzan och kebabsalladen var goda. Både jag och barnen var nöjda och belåtna. Nackdelen var väl bara att det tog en timme för beställningen att komma Det fick man ju reda på när man beställde Men nu vet man det och kan lägga beställningen lite tidigare så att inte man får äta allt för sent. Men till fördel för pizzaonline var de 6 minuter före utsatt tid :-) Kommer säkert när latmasken slår till använda denna tjänst igen.

Det finaste som finns är lösningar när latmasken sätter in.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Beställer nästan alltid genom onlinepizza.se. Tycker det är fruktansvärt smidigt, men så är jag en riktig latmask oxå ;-)

2010-01-25 @ 15:29:32
Postat av: Anna

Ha ha, undrar om de kör ut till oss!!?? Nä, det gör dom inte! ;) Vi får vackert slakta latmasken och åka till pizzerian vi. Det bästa med det är ju att vi inte äter pizza så ofta! ;)

2010-01-25 @ 18:19:25
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Lotta

Pizzaonline...det använder vi oss av ibland...har dock lärt mig hålla koll på bekräftelsemail...en gång tog det extremt lång tid innan pizzan kom...o när jag ringde o kollade hade de ingen beställning - men pengarna hade minsann dragits!! Men som tur är fick vi vår pizza ändå..:-)

2010-01-25 @ 21:21:23
Postat av: Sofie

Tur vi har så nära :-)

Till helgen blir det pizza och gyros för våran del, mumma... Kram kram

2010-01-25 @ 22:04:02
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Gud vad smaskigt med Pizza.. Vi brukar köpa på Michel i Charlottenborg. Ekön är ju himla bra, men deras kö är inte att leka med och som du påpekar så är man ofta ute i mindre bra tid när man ska ha pizza...



Kram Mia

2010-01-26 @ 07:12:27
URL: http://miaskaos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0