Vardag

Nu har alla aktiviteter dragit igång och vardagen är i sitt rätta spår
Känns både bra och dåligt. Skönt att ha rutiner och vardag Tråkigt att ha rutiner och vardag =)

Denna termin har vi bestämt att inte köra simningen Lite tråkigt tycker jag att det är för simning är en sån bra träning för barnen på alla sätt. Men det blir för mycket så nu kör vi "bara" scouter, pingis och skytte. Det blir fyra dagar i vecka iallafall att köra men också tre dagar för mig och min träning på Nautilus =) Inget ont som inte har något gott med sig.

Fick idag bekräftelse på min anmälan till Yoga
Kommer denna termin att göra detta via Folkuniversitetet. Tyvärr passade inte tiderna riktigt bra för den Yogan jag gjorde förra terminen men Livshälsan. Men jag håller tummarna att detta blir minst lika bra. Jag får ju iallafall Yoga. Nått annat som redan nu är bra är att det är på söndagar, sen eftermiddag. Tiden är så bra att oavsett om barnen är hemma eller kommer hem från sin pappa blir det eftermiddag en stund och sen hinner det inte blir senkväll utan man hinner med lite efter med. Kanoners känner jag nu. Kan nästan inte tänka mig en bättre förberedelse inför veckan som kommer =)

Det finaste som finns är de små vardagssakerna i livet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det där vardagliga är ett tveeggat svärd du. :)

Men det är ju som det är, och ni verkar verkligen ha fullt upp!! Kram

2010-01-27 @ 15:14:45
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Sofie

Jag är ingen stor vän av vardagen men förstår att den måste finnas.. Önskar bara att den inte tog så stor plats. Härligt med yogan. Kram kram Fia

2010-01-27 @ 20:18:18
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0