Vinterdag

Kung Bore har verkligen tagit ett stadigt grepp om vintern och den verkar fortsätta.
Kan tycka att det är rätt trevligt med en ordentlig vinter där snön ligger kvar och inte slask och blask som det brukar vara. Kunde ju vara liiiiite varmare dock Sådär en 5-7 minus hade räckt. -20 är lite väl häftigt.

I dag på förmiddagen var jag och Benja i hans skola på Öppet Hus. Det var så mysigt att få en stund själv med honom och bara ägna mig åt han. De visade upp hur de arbetar i skolan och man fick köpa en liten fika.

Nu på eftermiddagen har jag, Benja och Charmtrollet varit i pulkabacken Barnen hade så kul och är kvar där än Hoppas att du kommer in snart för jag har varm choklad och bullar redo till dom...

Det finaste som finns är en härlig vinterdag i pulkabacken

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, har ni så kallt. Här är det mellan -5 till -13 grader.. Det räcker gott och väl. Kram kram

2010-01-09 @ 22:18:26
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja nu får det vara bra med kylan tycker jag!!



//Mia

2010-01-10 @ 09:16:31
URL: http://miaskaos.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Visst är det härligt, och jag tror naturen behöver lite riktig vinter också för att återhämta sej. Det är ju inte normalt att rosorna blommar 16 dec och att plocka kantareller på julafton som vi har gjort några år nu!! :D

2010-01-11 @ 20:31:25
URL: http://kavril.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0