Återfunnen mobil

I förra veckan ringde det ett Göteborgsnummer till mig på mobilen Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att svara Och döm av min förvåning när mannen i andra änden presenterar sig som Marcelo från hittegods på Liseberg!!! "Vi har hittat en mobil långt in i en rabatt här i parken och jag hade sån tur att vi kunde ladda den och hittade 'mamma mobil' Så jag tänkte höra om ni tappat en och vill ha den skickad till er ?" Jodå vi, eller rättare sagt Ben, förlorade sin mobil för TVÅ somrar sen när vi var där med goa vännerna från Kalmar. Att den funkade var ju underligt men gissa en som blev glad :D (även om allt annat i mobilfodralet var borta)
Tre dagar senare damp den ner här hemma i brevlådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0