Långhelg och fredagen den 13:de

Idag är det fredag och jag har tagit ledigt eftersom det är påsklov här hos oss i Motala. Det är så skönt med att bara vara och vara ledig Har ju bara jobbat två dagar denna vecka så jag ska absolut inte klaga =)

Igår eftermiddag begav sig mina barn tillsammans med sin pappa mot Gotland för att hälsa på farfar och farmor som bor i stort sett mitt på ön, i en socken som heter Väte


Själv har jag inte varit där på många år men jag tycker fortfarande om ön och lugnet som råder där Enkelheten
Saknar barnen redan men jag vet att de har det bra och kommer att få kul och framförallt att få träffa farfar och farmor. Tror även att farbror G har åkt över Så det blir kanon och en härlig avslutning på deras påsklov.

Här hemma går det lite segt idag Hamnade här framför datorn och fastnade lite ;/
Men snart ska vi ut och leta efter en ny diskmaskin till oss. Den vi hade gick ju sönder för ett bra tag sen och jag har diskat för hand. Har ju betytt att det blivit ett och annat diskberg ibland men allt handlar ju om prioritering ;))
Nu iallafall när vi är fyra känner jag att diskbergen händer lite för ofta och tar lite för mycket tid, så nu är det dags att investera!

Må så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0