Påskhelgen är nu över

En lugn och behaglig påskhelg är nu till ända. Bara slödagar utan mål men med trevligt umgänge

Långfredagen blev inget gjort Hade föresatsen men kom sen inte till skott något nämnvärt Det blev bara det nödvändiga; laga mat, skön promenad med vovve och lite annat smått o gott Plus att Ben kom hem <3

Påskafton blev lite små bestyr med att fixa påsklunch som mor var inbjuden till Åt gott och som vanligt för mycket Och ändå glömde jag ställa fram sillen :/ Tog en härlig promenad med mor och vovve Tårtan har vår mästervagare Ben gjort. Sedan blev det lite soffhäng

Påskdagen hade vi bjudit in H med A och M på lunch och umgänge Det är alltid trevlig att sitta ner o prata med H, då vi på några sätt är i samma situation. Man har lite samma tankar och funderingar :)
Hann även att träna med Ben o Tiffy. Det var en kul stund tilsammans. Vi tränade bla inkallning på olika sätt

Denna dag kände jag vad skönt det är med lite längre ledighet Att tredagarshelg vore det optimala för att hinna med och vila ut :) Glädjande nog hade vi även måndagen och tisdagen att njuta av ledighet

Annandagen blev som långfredagen en riktig slödag Plus att vännen L var här på en emfika Det var länge sedan men trevligt att komma ikapp på vad som hänt :)

Så... Detta var i det stora hela min påskhelg som jag verkligen njutit av fast det inte hänt så mycket så är det så härligt att bara vara och få umgås med barnen :)

Må så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0