Jag är så glad!!!

Jag är så glad för nu har fler pusselbitar trillat på plats! =))))

Det är nu klart att jag har köpt en ny bil. Ja inte en ny ny bil men en ny bil för mig Det är min fina vän M i Stockholm som till största delen har hjälpt mig och jag är så tacksam för detta Så nu är jag stolt ägare till en Reanult Megane -04 i grönmetallic. Det ser ut som så på bilderna iallafall, för jag har ju faktiskt köpt en bil som jag inte har sett i verkligheten än och som jag bara har fått rekomenderad till mig av M och mina barns pappa som sett och provkört den. Vågat, men så måste man leva ibland =) Jag har sådan tur också så att jag får den hitlevererad i morgon från Stockholm Kan man vara mer tacksam?!? Är så nyfiken på vad jag kommer att tycka om bilen när jag får se den och provköra den. Hihihihi

Igår var en underbar dag, om än lite blåsig, så vi tog en långpromenad nedåt Varamon och lite. Mutade D med fika innan. Han fick sitt favoritfika; Risifrutti och cocosboll Mums, säger han =)

Solen sken på oss och vi lekte lite på stranden och vid lekplatsen Klättrade även på det gamla träden

 

Tiffy var ju med också förstås och hon hade så roligt på stranden, busade omkring där och hade lite "fnatt", och på lekplatsen fick hon klättra och hoppa i huset

 

Idag vaknade vi upp till detta Det kom ner snö! =( Lite kyligare kan man ju lugnt säga. Men det är väl typiskt mars/april väder. Det blev iallafall en lite promenad och passade på att träna lite på läxan från hundkursen med att sitta/sitta kvar och ögonkontakt (här är det mycket kvar att jobba på) Ni som känner mig vet ju att jag måste göra allt roligt på en gång och att det händer fort så nu har jag ev även anmält mig till en agilitykurs =)

 

 

Frukosten är avklarad nu och idag blev det Turkiskyougurt med grädde, proteinpulver, kardemumma och kanel Helt i min smak som lite extra gott så här på lördagsmorgonen. Robois-te till det (mackorna tillhör Z)

 

Nu är det bäst att jag sätter fart på resten av dagen Vi har tänkt att åka bort till det Öppna huset på den nya Räddningsstationen och titta på ambulaserna och brandbilarna =)

Må så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0