Nästan två veckor...

...har det gått sedan sista bloggningen. Känns ju lite långt mellan gångerna men samtidigt känner jag att det inte gör något. Bloggen får inte bli ett krav, då vet jag att jag inte kommer tycka det är roligt så länge och istället lägga av helt. Så därför får inläggen komma när de kommer =)

 

Under dessa två veckor har det väl hänt lite grann

Min älskade, fina son Zebbe fyllde 15 år den 12 mars. Han firades med tårta och sång av familjen, min bror med familj och min mor. Här ser ni tårtan som det bjöds på. Till mat blev det favoriten pizza från Tre lycktor.

 

 

Billetandet har fortsatt och jag hoppas att snart hitta en bil som passar oss och min plånbok ;)
Man vänjer sig vid att inte ha bil även om saker och ting blir lättre med bil. Det går ju lite fortare att ta sig från punkta A till punkt B.
I veckan var jag så trött på att leta så jag kände att det stod mig upp i halsen. Det tog för mycket energi.
Förra helgen fick jag låna jobbets bil. I början av förra veckan hyrde jag poolbilen av Platen och sen i torsdags och över denna helg har min mor varit gullig och lånat ut sin till mig. Så det har löst sig väldigt bra ändå
Lite tankar börjar gro i huvudet och det kommer säkert att falla på plats i veckan..

Nu är det dags att stoppa lillkillen i säng och ta lite söndagskväll

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0