Pusselbitarna börjar hitta sina platser

Ligger här i sängen denna fredagskväll och känner att saker och ting börjar falla på plats Det kan bli riktigt bra :)

Det verkar ha löst sig med bil och jag kommer att bli ägare till en Renult Megane ( eller hur det nu stavas) En -04 som gått ca 12500 mil, nybesiktad och ingen rost
Jag ringde försäkringsbolaget så de fick lösa in Polon. Ska plocka ur den i helgen så kommer bärgarn och hämtar den i veckan...

Hade hembesök av socialen i veckan ( uppföljning för mig om D ) Det var mycket givande och jag känner att jag har ett stort stöd från dem


Ikväll fick jag ett trevligt mail som sa att jag får plats i en vardagslydnadskurs med Tiffy Börjar redan på tisdag Ska bli så spännande Känner att vi behöver detta Jobbar med här hemma med kontaktövningar och det blir bättre Får mer och mer ögonkontakt av henne Så det känns bra :) Fortsättning följer....

Må så gott!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0