Solskenssöndag

Ytterligare en vecka har gått o likaså helgen. Veckan har varit bra i det stora hela tycker jag.
Varit lite väntande på hur det skulle bli med bilen. Det blev ju trasig i framlyktan och gjorde anmälan till försäkringsbolaget. Min bil är ju inte så ny och särskilt fin, så de pratade om att lösa in den istället för att laga. Har fått erbjudande från bolaget men kan inte bestämma mig... Min lilla Polo som tjänat mig gott i säkert sju år... Eller skaffa nått nyare,och ärligt talat, allt bök med att hitta nått att trivas med och tro att det är ett bra köp.
Hela vecka har ju bjudit på underbart väder o speciellt helgen. Var ute mycket igår. Fixade faktiskt lite i trädgården. Tog en promenad till en lekpark med Didde och fick härlig sommarkänsla när han hoppade lite studsmatta :)
Idag åkte han till sina morföräldrar på eftermiddagen och jag passade på att ta en riktig långpromenad ner runt Varamon och lite. Isen låg i viken och massor med människor som flanerade i solskenet. Jag var ute i 2,5 timme och bara njöt :)) Nu sitter jag här i soffan och ätit lite hemgjord hallonglas, slötittar på tv och väntar på att Zeb och Didde ska komma hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0