Besiktning

Yiipppee Idag var jag och besiktade bilen och den gick igenom utan minsta anmärkning Inte ens de där raderna om vad man bör vara uppmärksam på till nästa år Jag är så glad :))
Bilar för mig brukar vara lika med stora kostnader i reparationer, men med min fina Renult har jag klarat mig fint än så länge Och snart har vi kamperat ihop i ett år :)

Det som ändå slår mig som konstigt är att förra veckan lämnade jag in min fina ärta på service på stadens Renultverkstad för byte av olja och diverse filter samt en allmän genomgång Denna verkstadsherre var sååå duktig och hittade då att det var glapp i en spindelled och en upphängningsfjäder var av ???!!! Bestämde mig för att vänta med dessa smått dyra reparationer till efter besiktningen
Och döm då min förvåning när jag inte får anmärkning på detta i besiktningen!!! Antingen försökte verkstaden tjäna sig en extra hacka på min okunskap eller så charmade jag ögonen av besiktningsherren ;)) Visserligen var han mycket trevlig och ville gärna visa mig vad han gjorde men att därifrån inte göra sitt jobb.... ?
Säger som DiLeva: 🎶 Vem ska man tro på, tro på, tro på när, när all är så här ??? 🎶 (sen är det något med lyckligt slut ;) )

Må det bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0