Födelsedag

Idag har det varit min födelsedag :) Och i det stora hela har det varit en av mina bästa födelsedagar i mitt vuxna liv :))
Jag är sååå glad och tacksam för det jag har och var är i mitt liv just nu

Min morgon började med att Ben och D kom in och sjöng för mig. Underbart!
Detta är stort! inte bara för sångens skull men också för att Ben var initiativtagare till detta Han har vuxit så otroligt mycket denna höst Och då menar jag inte att även han nu med råge har växt om mig på längden ;)
Jag är rörd intill mitt innersta och kommer leva länge på detta :)

Zeb kom ihåg mig med sms strax efter tolvslaget i natt, med en klapp på kinden och en mörk choklad Älskade sonen! Älskade sönerna!! Älskade grabbarna!!!

Ikväll har min bror med familj och min mamma varit här på mat och tårta
Bjöd dem på grillade revben och kyckling från Östenssons Sååå gott så gott Sen blev det Ben bakad marängtårta och glass Härligt att ha dem här i all enkelhet :)

Må det bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0