Som den periodare jag är...

Är ju riktigt av en periodare, på FB, med träning, med bloggandet, pussla, läsa böcker och med mycket annat Har aldrig funderat riktigt på varför men känner kanske att man tröttnar och vill ha omväxling Att jag vill hitta nya utmaningar och vinklingar på tillvaron

Bloggat har jag inte gjort sen i våras och inte känt behov av det Men nu har tankarna börjat formulera blogginlägg i huvudet så jag tänkte att jag kanske skulle börja skriva ner den med ;)

Har löst kort på Actic Simhallen igen och varit iväg på ett Cirkelpass Kände mig inte jätteslut efteråt förutom att jag hade "spagettiarmar" ;)
Men ack vad jag bedrog mig Den träningen visste var den skulle ta....Dagen efter kände jag i armar och framsida lår Andra dagen kände jag i bröst och rumpa På den tredje dagen var det magen som gjorde sig till känna Var ju hur kul som helst :))) Så nu hoppas jag att en period med träning infinner sig Prioritera prioritera ;)

Har även tagit upp en nygammal hobby....stickning!
På högstadiet kommer jag ihåg att vi satt och stickade på håltimmarna, Kärringvarning redan där ;) Sen vet jag att jag hade en period då jag stickade babykläder innan Zeb kom Har väl stickat en och annan halsduk och mössa de senaste höstarna men inget som jag blivit riktigt nöjd med
Men så i onsdag var jag på Tidernas symaskiner och köpte garn för att sticka mig ett par vantar Ett par ljunglila lovikavantar Måste bara få säga att jag blev riktigt nöjd! Så är det någon mer som vill ha vantar: Köp garn och lämna till mig så stickar jag :)

Må så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0